Wednesday, May 12, 2010

Kenduri kawen sedaraku



Hari ni baru hegeh2 nak hapdet..alkisahnye USB tertinggal kat rumah. Nak bawak asik laa terlupa.


Hari Ahad lepas aku, hubby, Qaisz ngan mak abah aku pergi kenduri kawen anak sedara mak aku yang mana aku sendiri pon tak kenal anak beliau..Aku cuma kenal bapaknye jek..Pakcik Razali yang patotnye aku panggil Abang Razali kalau diikutkan pangkat..kehkeh..tapi dah biasa panggil Pakcik sebab dia kerja kat Sekolah rendah kat umah aku tuh...sebagai tukang kebun dan melintaskan budak2 sekolah..dah lama dia kerja kt skolah tu..dari zaman aku darjah satu smpi laa sekarang...lama kan??


Sampai sana ujan lak tuh..udahle parking kat tepi jalan..ingatkan rumahnye dekat ngan jalan raya..haa..hambek kau..ada laah berapa meter nak kene jalan..kedalam nuunn haa...dengan takde payungnye..maka aku pon redah kasi pecah!! eh..apa lak tersasul ni..hiks..



Makan time ujan2 mmg sedap benor kan?? hiks..moh laa tengok gambar yang sempat di snap oleh hubby..


Qaisz akan duduk kat belakang kalau ada orang duduk kat belakang..kalau takde orang dia duduk ngan aku je laa..hikss

Bukan main suke lagi dia nih..


Tuan umah pon mau enterprem gaks..hiks


Ni laa tuan umah..bapak pengantin...


Makcik aku ngan anak dia aka kazen aku laa...


Serantin..apa nama dia aku pon lupa..apa punya sedara laa aku ni kan?? hahaha


Basah dalam hujan..dalam hati ada hujan..merepekssss!!!
hehee


Lepas tu ktorang hantar mak ngan abah aku bali...dan ada lagi kenduri lepas tu...
nexttt entry yoo..huhuhu

1 comment:

SyaNa said...

nape tak tunjuk lauk kenduri bg aku terliur yang
hehee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...