Tuesday, September 21, 2010

Lain kali jangan pandang belakang bila tengah basuh pinggan...

Wallaweiiiii....giler panjang tajuk entry ko fieza oittt. Nak buat novel ke hape?


Kehkehkeh.. berbalik kepada tajuk ye. Lain kali jangan pandang belakang bila tengah basuh pinggan. sebab aku dah banyak kali kene cam ni masa kat dapur. Tengah syok2 menyental pinggan mangkuk dan main buih2 sabun yang ada kat span tu tetiba terasa cam nak pandang belakang..


Sekali bila dah pandang, alamakkkk!!!...baikkk punya berdiri dok diam2 kt belakang aku...terkejuttttt aku weiiii...ntah bila masa laa dia duk kt situ..
cuba teka sapa dia??


en suamiku ok... suka buat aku terperanjat time tengah basuh pinggan..masalahnye tak dengar pon bunyik orang berjalan ke nampak bayang2 ke..tiba2 je terpacul kt belakang...seb baik aku tak pengsan..kalau tak satu keje en cerp nak angkat aku..hikss...tapi aku suka dia buat cam tu..romantikkk..hahaha..romantik katanye..


malam tadi pon kene cam ni gak..baru lepas lega terkejut dari en cerp tu..aku sambung balik basuh pinggan..sambil2 tu asik pandang belakang banyak kali..kot2 laa en cerp buat cam tu lagi kan..


ye..aku terkejut buat kali kedua..tapi bukan dari en cerp..dari anak aku lak..adoiii...pusing kepala toleh belakang tetiba ada budak kecik tengah jalan..hahaha..dua kali aku terkejut malam tadi..adoiiii....


p/s : sayangggg bangattt kat kat dua orang lelaki ini...en cerp ngan qais...
mmmuahhhh....

1 comment:

SyaNa said...

baru nk suspen2
cess :-)

yang sabtu ni moh dtg umah aku
ade mkn2
aku ade invite ko kt event FB

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...