Friday, September 17, 2010

Beraya di rumah mertuaku

Raya kat umah mertua adalah paling meriah tahun ni..sobab eh mereka sudah pindah umah baru. seminggu sebelum raya sudah kemas2 barang. pindah senyap2 je sebab nk menseperaiskan sedara mara. umah lama hanya tinggal kenangan...


Kebetulan bakal biras beraya kt umah mertua gak. hmmm..bertambahlah happy ktorang nih..hiks..aku ngan adik ipar duk cucuk2 si shida suruh beraya kt umah mertua..best2..huhu


Tema tahun ni aku follow tema family en cerp. ye..warna itam kelabu / itam putih..
maka kelihatan warne itam di sana dan di sini..tapi kan, aku perasan tahun ni banyak orang pakai baju warne itam kan?? agaknye sebab dah tak tau nak pilih warne apa kot..bukan ke itam itu menawan..i likeeee itttt...kekekeke


Selepas bermaaf-maafan sesame kite, kami pon zasss ke kubur..melawat kubur arwah opah...tapi aku tak dapat nk ke kubur..tunggu kat dalam kereta je sebab nye bendera jepun datang menyerang..hiks..en cerp dok tahan sebak masa melawat kubur arwah..ye laa..en cerp paling rapat ngan arwah dulu..huhu.. Al Fatihah tuk arwah opah dan arwah nenek ku.




Lepas solat jumaat ayah ajak balik kampung..yahooo...balik kampung sepang..jumpa ngan uwan en cerp..beraya kt kampung sepang adalah sangat meriah...syokkk..jalan reramai..Qaisz lak pantang nampak kerepek pisang, kerepek bawang ngan biskut Almond london..bleh habis satu balang dia makan..


Balik dr sepang dekat kul 7 petang..malam tak kemana..rehat2 kt umah saje..

Moh le layan gambo yang ado ye..












No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...