Friday, September 17, 2010

Tetamu paling awal giler di pagi raye...

Sehari sebelum raya lagi tetamu ni dah sampai kat umah aku. Awal bukan?? hehe.
Mudah2an tetamu ini bakal membawa rezeki kami sekeluarga. Almaklumlah pepagi lagi dah menjelma. Kelam kabut di buatnya.


Nak tau ke siapa tetamu tu?? Nama nye adalah En Banjir di Pagi Syawal..Alhamdulillah..
Umah aku dibanjiri air masin ye kawan2. Penuh satu laman..kt dalam umah cuma bahagian dapur je yg masuk air..nasib baik lah.. jiran belakang umah tu satu umah masuk air.dah dekat nak surut tu cepat2 buang air masin kt dapur tu..kereta ngan motor kenelah kami alihkan ke tempat tinggi.


Pergi sembahyang raya naik sampan..caya ke?? haha..tak lah..sila jgn percaya ok.
Nak g sembahyang tu memasing naikkan seluar...redah air masin laa apa lagi..wekekeke..seronokkk gilerr...




Ni je gambo yg ada sebagai bukti..hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...