Friday, September 17, 2010

Salam dihulur, Maaf di pinta~

Dah lepas kemas2 umah buang air masin semua tu..aku pon bersiap2 laa.. kang en suami da balik dari sembahyang raya tapi anak bini tak siap lagi..tp mmg tak siap lagi pon..wakaka..


Cam biasa laa pagi raya lepas makan2 tu bersalam2 laa kite di pagi raya yg mulia ye..tak lupe juga seisi bergambar..tp yg ada pagi raya cuma aku ngan family abang aku yg no 2 jek...yg lain lom datang..



Anak buah tengah syokk makan keputat..eh silap..ketupat..


Salam raya sambil keruk2 tangan mintak ang pow..kehkehkeh...












Yang ni gambar2 family lak ye...

My lovely abah & mak..huhu



Aku, en cerp dan Qaisz..



Abang man & family

Lepas bergambar aku , en cerp n qaisz terus terjah umah mertua..sebab mereka dah tunggu lama dah..hehe...

Citer kat umah mertua bersambung selepas ini..kekekee

No comments: