Thursday, December 9, 2010

Koleksi Ultraman

Semalam masa balik keje sampai2 je kat umah aku tengok Qaisz tengah main Ultramannya...

Tapi yang bestnye dia bleh susun berderet Ultraman2 dia tuh...dr bapak ultraman sampai la ke anak ultraman...hahaha....kalau dia dah susun cam tuh jangan harap laa dia nak bagi orang pegang mainan dia tuh..camane dia susun cam tu laa ko kene susun balik...

Kalau pergi jalan mana2 kan nampak kedai mainan , mata dia mesti carik Ultraman..takde benda lain dah..itu gak laa mainan yang dia suka...hero kegemaran dia la nih..

jom tengok koleksi Qaisz...



2 comments:

LyNn HaMzAh said...

wah...banyaknya koleksi...

TuN TeJa said...

Qaisz ni sama cam anak teruna aku...kalau g kedai pasti merengek nk ultraman atau kereta...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...