Tuesday, January 18, 2011

Fasha Sanda berlakon citer seram??



Sape tengok malam tadi?? Kat astro....Mistik Alam Hitam..tajuk citer tu Sabit Puaka..

Ada tengok tak?? aku layan beb citer tu..hahaa..

Dalam dia banyak kontrovesi ada gak orang nak amik dia berlakon lagi kan..tu lah namanye rezeki...dah rezeki dia nak buat camane kan..

Eh, aku tak sokong dia dan aku jugak tak kutuk dia (sikit tu ada laa)hahha

Ok..tu je nak bagi tau...

Entry asal ado namenye nih....

Credit to Zonartis.com
Kan ke manis bila dia bertudung..tul tak??.korang asik letak gambo dia seksi2..meh aku letak gambo dia pakai tudung lak...dapat gambar dari sini http://www.zonartis.com/gambar-fasha-sandha-bertudung/

eh eh..sejak bila aku terjebak dalam entry gosip nih?? hahaha

2 comments:

ini blog ayin! said...

fasha sedut berlakon citer seram??..seram ker?...huhu

imz said...

fasha ni mmg hot lah..gosip meningkat,tawaran berlakon pun meningkat..hehe...rezeki dia...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...