Friday, January 14, 2011

Sandwich & Puding Pelangi lagi



Malam tadi kami balik kampung yang sekangkang kera jauhnya.hehe..balik umah mak mertua laa mana lagi..

En cerp janji nak datang kejap je dalam kul 10 malam balik laa kan... alih2 dia leka main tenet ngan game yang saya lak dok leka gosip2 ngan mak mertua..muahahaa..gosip lagi tuuu..sempat lagi aku senam kat sana. sebab kat umah mertua ada alat senaman. asal pergi sana je , aku ngan qaisz kompom naik alat senaman tu..siap berebut2 lagi.

Last2 kami balik dekat kul 12 malam. Singgah 7-eleven beli telur. Sebab nak buatkan puding pelangi untuk dibagi kawan2 opis en cerp mencekik..eh!! melantak.. hahaha

Pung pang pung pang kat dapur dalam kul 1 lebih baru masuk tidur. Bangun pagi2 siapkan sarapan untuk en cerp bawak pergi kerja. Buatkan sandwich jek.

Buat tengah malam..mata pon dah ngantok..gini la jadinye..comot!! tapi aku dah berjaya buat tanpa hadap resepi..yahooo...termanis skit.. kepada kawan2 opis en cerp sorry la ye sebab termanis..hehe
Potong2 skit bagi jiran sblah rumah plak...pepagi mak aku dah nganto ke rumah sebelah. Mau terkejut gamaknye jiran2 aku tuh. Pehal lak pepagi nganto sarapan puding ye?? hehehe

Bekal untuk hubby bawak pergi kerja. Selamat menjamu selera ye.
Mod rajin bini en cerp tengah ado ni..esok rasa cam nak buat char kuew teow lak..feberet en cerp!!..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...