Monday, January 10, 2011

Yahooo...dapat parcel

Minggu lepas kan aku ada cakap yang aku tengah tunggu parcel dari poslaju. sebab aku beli baju tidur Qaisz. tapi aku leh salah bagi alamat opis lak.

Seb baiklah bleh arrange lagi. terima kasih la en pos laju dan abang posmen ye..wekeke

tulis kat situ "Call tak dapat"..padahal takde orang pon call aku...hiks

Baju pyjama Gap..hehehe
merah lagiii..

malam ni nak pakai kan Qaisz..kang aku kasi tunjuk sama you olang ha...
wekeke

beli online di sini

Nota tangan : aku bukan nak menunjuk2 tau..hehe
sharing is caring..
aku tulis lagi tu beli kat mana..
mana tau korang pon tengah mencari kedai baju baby online kan..
bleh laaa ko terjah kedai tu ye...harap maklum..

2 comments:

ini blog ayin! said...

ni terpengaruh ngn si koko kila la ni...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ayin - tak laa..akk mmg kengkadang beli online..coca kila tak bershalah..hehehee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...