Monday, January 31, 2011

Krisis Mesir Dan Nasib Pelajar Kita Disana

Salam semua... akhirnya setelah seminggu tak berblogging, kini aku kembali...chehhh

Aku baru dapat tau pasal krisis di Mesir tu...Menakutkan laa..Harap2 pelajar2 kita kat sana semuanya selamat kembali ke Malaysia.Sama2lah kita mendoakan mereka ya.

Aku baca info2 terkini dekat blog nie http://krisismesirnasibrakyatkita.blogspot.com/

1 comment:

Honeysour said...

takut kan fiza... ana pun baru tau pagi tadi bila bukak berita harian.. bila baca BH, nampak macam tak worse, tapi bila baca sendiri kat blog krisis mesir tu, betapa teruknya keadaan kat sana..

sama-samalah kita doakan semoga dorang semua selamat kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...