Friday, January 7, 2011

Soping Online

Hehehe....aku telah menyoping baju pyjama tuk Qaisz. Dah lama dah aku book baju nih.

Tapi baru bayo minggu lepas. Patotnya dapat semalam. Tapi aku boleh pulak tersalah bagi alamat kat Miera. adoi...Kalau tak malam ni Qaisz dah boleh pakai dah kan. hmmm

Pagi tadi aku call pejabat pos. Dia cakap barang ni dah nak hantar balik ke pengirim. Aku cakap saya ni penerimanya kak. Akak bleh arrange balik ke alamat yang betul tak. Saya bagi alamatnye nih. Seb baiklah boleh. Huhuhu.

Aku beli kat sini. http://cyrusbabyshop.blogspot.com/

Cantik2 baju dia. Naik geram lak aku tengok. Huhuhu

Comel tak??? wekeke
Miera..cilok gambar jap ekk..hehe..Nanti kalau dah dapat leh tunjuk gambar Qaisz pakai baju ni lak..wekeke...

Tak sabarnye nak tunggu. Abang2 poslaju tolong hantar hari ni jugak buleh?? hehhehee...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...