Monday, January 3, 2011

1st Day Atkins

Hari ni adalah hari pertama aku cuba diet atkins. dapat semangat dari my laling syana.huhuhu

Menu aku masa sarapan adalah 2 biiji telur rebus + 1/2 sudu mayo

Lunch pulak aku makan ayam goreng kunyit. Lupa lak nak snap gambo.

Buat masa ni boleh tahan lagi laa..rasa kenyang..tapi ada sikit2 pening.. maybe lom biasa lagi kot..huhu

Disebabkan kene minum banyak air suam, hasilnye aku asik ke toilet jek..hahaha..takpe aku suka..

Menu2 pon banyak aku cilok dari Syana gak..hehee..tenkiu laling...pasni upload lagi menu2 ko ye yang..hiks

Aku try diet time cuti lepas..tapi tak menjadi..haha..banyak godaan beb..tu yang aku start hari ni tu..

Doakan aku berjaya ekk...muahhhh.....

6 comments:

Ana said...

ana ada dgr jugak diet atkin ni..

nak try jugakla..hihi

shiemz said...

amalkan diet atkin nie dlm seminggu dua weh...pelan2 diet.. hang kena tgk daya tahan badan.. certain org badan x sama..ini yg aku amalkan sebelum nie yg aku penah citer ngan hang tue..mang berhasil.... gudluck...

SyaNa said...

kna kuat semangat yang!!!
tapi kalo da termakan kek lapis tu buat2 xtau jek
hahahaaa

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ana,
try la ana..kot2 berhasil kan..hehee

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...
This comment has been removed by the author.
fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

syana,,
yang..tu laa..semangat kene kuat..sebab badan aku pon da naik semangat da ni..hahaa
ala yang..klu da termakan tu ko buat2 tak pasan je..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...