Thursday, February 24, 2011

Yee mee sizzling & Bubble tea

Balik dari kerja semalam en suami terus menuju ke Giant semata2 nak melayan karenah si isteri yang kononnye mengidam nak makan yee mee sizzling & bubble tea. Aiii sayang uuuu lahhhh en suamii..hehehe

Yee mee sizzling yang terbaikkk dari ladang..ladang apa?? ntah tak tanya pulak..
kehkehkeh...

Bubble milk tea perisa Apple..tak tau nk amik perisa apa..
yang ni pon ok laa. cuma manis skit..huhu

Muka happy setelah kekenyangan. Tengah praktis nak muncung2 kan mulut..
sebab saya kene tag dari adik wawa. hehehe

Terima kasih diucapkan kepada en suami tersayang
sebab belanja secara dipaksa oleh isteri. hahaha
Luv u darlingggg...(korang!!! jangan muntah lak saya tulis cenggini..)
lalalala

4 comments:

cerpelai said...

Tenkiu je? Romen-romen takde?
Eh, lucah pulak gua pepagi buta ni..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

en cerp
uitttt...gatalnyeee..hhehehe..tapi takpe..sbb gatal ngan isteri sendiri..hehe..

romen2? malam ni malam apa ekk??

lalalala....larikssssssssss

apisv2 said...

sedpanyer air ijau tuh;p

blog apisv2

Amy Syaquena said...

wah bestnya..macam sedap je nie..terliur dah ha.


p/s: jemput join contest sinar raudah

http://sinarraudah.blogspot.com/2011/03/contest-resepi-pilihan-sinar-raudah.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...