Friday, March 4, 2011

Baby Comel!!!

Semalam saya tak kerja. Amik EL. Tapi dah plan dari hari Isnin, Boleh??..hehe

Mak saya pergi check up kencing manis & darah tinggi. Malas nak hap day. Maka amik EL sahaja lah ye.

Pukul 10 pagi terus ke rumah kakak saya. Nak tengok baby tembam nih. Akak saya baru jaga baby. Bukan anak sapa pon. Anak kazen ktorang jugaks.

Owh..Baby ini sangat tembam, gebu dak montoks uolss!!

Rasa nak geget2 je peha dia tuh. Ngan mata yang bolatnye tu. Hmm..geram2.

Tak sabar lak nak mengandung tahun depan. Eh Eh.. hehe.. Nak ikut kan hati mau sekarang jugak saya plan. Tapi en cerp cakap tunggu lepas habis bayar kereta. Kang bila dah habis bayar kereta dia mahu repair kereta. Bila dah repair kereta bilanye bleh ngandung nih?? hahaha

Mana tahu termengandung sesama ngan biras saya kan. Tul tak SHida?? hehe.. Tak sabar mau tunggu mereka kawen.

Tapi kan korang. Qaisz ni macam tak suka baby jek. Dia akan buat selamba je kalau pergi / nampak baby2 nih. Cam semalam kan, ye2 je baby Amsyar ni pandang2 Qaisz. Ala2 nak main la tu kan. Sekali Qaisz boleh buat dekkk saje. Yang dia suka ngan abang2 atau kakak2. Tapi bukan ngan bawah2 dia nih. Adehh..Camane nak ada adik nih??
Tapi orang kata kalau ngan adik sendiri , dia jadi sayang kan?? hahaha

Kite tengok dan tunggu sahaja lah tahun depan camane ye.


Baby Amsyar yang bolat. Gerammmm!!!

tengok mata dia tu.
tang kening tu cam pakai celak je kan. Tapi semulajadi tau. hehee

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...