Monday, January 16, 2012

Jatuh cinta dengan EPAL HIJAU


Ha... nak cerita sikit nih..
Sebenarnya saya bukanlah penggemar epa hijau dari dulu lagi tau. Start jatuh cinta masa mengandungkan Dayana hari tu.
Suka sangat makan epal hijau ni. Hari2 mesti nak ngap epal hijau. Kalau tak makan epal hijau tu rasa cam tak best je. Hahaha

Sampaikan dalam pantang pon saya bedal epal hijau. wekeke. Kenyang tau epal hijau ni.

Kat opis kalau tak tau nak makan apa, saya bedal epal hijau ngan air suam. Jimat poket. hahaha



6 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

nieh menu diet nieh ;-)

Fieza a.k.a ibu Azwar Qaiszar dan Maria Dayana said...

HAHAHA....syhhhhhhhh..diam2 la..
mmg tgh on diet ni...dr lepas pantang hari tu..wekekke

klik! klik! ceritaku! said...

elok epal hijau ni.. tekanan darah pun stabil je kalau ada darah tinggi.. =)

Fieza a.k.a ibu Azwar Qaiszar dan Maria Dayana said...

klik - tu la pasal.. ngantok2 kt opis leh bedal kan..hehe

Redbloodsnow said...

zie mmg tak leh nk mkn epal hijau ni. ngilu rasa gigi setiap kali gigi coz masam arr..huhu. but epal hijau soooo cute kan.

Fieza a.k.a ibu Azwar Qaiszar dan Maria Dayana said...

klu tak biasa memang tak suka makan epal hijau ni...hehee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...