Thursday, March 22, 2012

Nasi goreng kerabu mangga terbaekkkk


Sebelum tu, nak bagi tau ini kisah 4 bulan yang lepas ye kawan2. Ngeeee

Nampak biras makan nasi goreng kerabu mangga kat kedai Aden ni. Terus ngidam nak makan benda ni. Balik kerja ajak ensuami ngan Qaisz makan kat sana. Hehehe




Ni adalah saya yang dah macam makcik2 ye..Dayana ada dalam perut tengah standby nak rasa Nasi goreng kerabu mangga. Padahal hari tu kene buat MGTT...bedal aje lah...hahahah
Malamnye result darah terus naik.apa pon tak buleh.


Yang ni abang Qais bersama air milonye. Masa ni makan lom sampai lagi.


Nasi goreng daging masak merah untuk encik suami.


Haaa....yang ni la nasi goreng kerabu mangga...terliur lak tengoknye...adehhhh....
diet diet diettttt!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...