Friday, March 16, 2012

Teringin nak buat laaa

Ada 3 jenis kek yang teringin saya buat..


Yang pertama adalah Rainbow Cake. Google resepi takde lah banyak bahan sangat..rumitnya cuma nak membakar selapis2 kek tu je la..Sebab mak takde oven besarrr punya.. Oven mak kecik molek je. hehehehe

gambar dari encik google


Yang kedua nya teringin nak buat kek karamel pelangi ni..tak tau la nape saya suka sangat ngan warna pelangi ni..hahaha



Yang last skali nak buat ini..hehehehe


Sedap2 bukan..hehehe...tapi bila nak buatt??? yang penting uwang ringgit..hahahaha...InsyaAllah..satu hari nanti pastiiiii mak buat jugakkk..


gambar semua carik dari encik google je..hehehe











1 comment:

SyaNa said...

kalo da buat sile roger ek
aku nk jugakkkk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...