Thursday, May 24, 2012

Apam Polkadot



Hari tu , eh bukan hari tu. Bulan lepas kot..hahahaha...naseb laa...sape suruh tak update blog kan..ha kan cerita2 dah lama baru nak kuar..wekekeke...saya ada buat apam polkadot tau.

Dibantu oleh kawan dan bakal biras saya. Nampak senang tapi rumit bagi orang yang baru belajar cam saya ni. Lagi2 tangan ni kaku kan takde skill nak melukis2 apam tu. hahaha..

Tapi jadi jugak la..gebuuu tau...cuma apam ni tak tahan lama..baru 4 hari dah cam ada bauuu..harus sembur perfume ko ni..kekeke

Mood rajin dah maghiiii....minggu lepas hari rabu buat kek coklat tuk Qaisz bawa ke skolah sempena hari guru. Malam tadi buat kek coklat lagi. takde sempena apa2 pon..ni sempena melayan anak tekak. hahaha


1 comment:

syanasaid said...

teringin nk buat
tp x cukup ilmu di dada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...