Tuesday, September 23, 2008

~ 1st Kad Raya & Goodies

Balik kerja semalam mak cakap ada dapat kad...
apa lagi terus bukak ler ngan rakusnye..wakakaka...
Kad raya pertama tau setelah beberapa tahun x dapat kad...
Nak tau sape bagi...haa...
sape lagi kalau bukak akak cun kite tuh....kak EJ lah...hehehe...
lawa tau tulisan dia...terima kasih erk kak..suka bangat!!!...
tapi x snap gambar ler...bateri kamera kong lor....
Fieza pon minta maaf gak ngan Kak Ej kalau ada salah silap selama kite berkenalan ni ~ ni kes x dapat hantar kad raya ni...balas kat sini jer..bleh kan Kak EJ..huhuhu
Dan Selamat Hari Raya Aidil Fitri...Maaf Zahir Batin...

Lepas tu malam lak terjah umah my kazen...sbb Kak Eza ada bagi goodies sempena Hari Lahir anak dia iaitu Nurin Qistina yang ke 6 tahun...dah besar dah anak Kak Eza ni erk...
Semoga menjadi anak yang solehah...Amin....
Terima kasih daun keladi kalau ade lagi nanti bleh bagi lagi...hahaha.....

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...