Monday, September 22, 2008

Ceritera Weekend...

Hari Ahad pepagi lagi dah bangun...sebab aku dengan rela hatinya nk sapu rumput kat laman...yelaa abah aku dah mesin rumput kan...so x kan tak reti2 lagi nak menyapu...hiks...
dah ler kawasan umah tu agak besar ler...laman depan jer aku menyapu smpi kul 11.00 pagi..
pestu benti jap...penat ooo..ye laa...aku ni pemalas..so bleh kira berapa kali aku menyapu laman tuh..wakakaka....dalam tengahari tu kak ita pon datang..derang baru balik dari menabur duit kat Car Boot Sale..~ tul ke aku eja ni..lantak ler...
Aku kirim ngan kakak aku baju melayu tuk anak aku...Aku suruh dia carikkan biru cair ~ ni tukar tema last minit..memule kan nak ijau kan...tp hubby x nak beli baju melayu..so guna baju melayu lama lor...kaler biru..
Kakak aku cakap baju melayu biasa tuk budak susah nk carik kaler biru...so dia nampak baju melayu indonesia ade kaler biru...siap kopiah ngan selendang lagi...aku suke ok..cantek bangat...huhuhu...Tenkiu kak ita...huhuhu...
Petang lak aku sambung menyapu skit lagi...tu pon blah blakang x habis lg sbb ujan..rumput basah lagi kan..Kekdahnye, malam x bleh tido tau...sakit tangan wooo...aku paksa hubby ngan mak aku urut...hahah..ni ler penangan orang pemalas...mak aku cakap x penah menyapu laman cam ni ler jadiknye..wakakaka.....tapi aku puas sbb laman umah dah bersih...nak raya katekan...hehehe...
Itu sahaje ceritera aku...mrgreen

p/s : gambar buat kuih x dapat di trasfer sbb card reader cik kazen rosak..huhuhu...

No comments: