Wednesday, September 24, 2008

~ Pejam celik..pejam celik..

Pejam celik..pejam celik...tup tup nk raya dah erk...rolleyes
Camane ngan persiapan raya uols?..sume ok ke...

Cam saya ni so far dah setel skit2 ler...tang baju sume dah setel...
Baju hubby, baju anak2..ups!!..anak je erk..lom bleh cakap anak2 lagi...hehehe.. pon dah setel gak...baju saya??..lagilah dah setel..

Cuma lom bli kasut raya jerk..ala..carik kasut yang biasa2 jerk...
klu lom ada anak dulu bleh lah...saya pantang nmpk kasut yg heel nye tinggi2 tuh...
kompom saya beli...hihihi..
tp dah ada anak ni x kn nak pki heel tinggi kan...mana nak kejar anak lagi..kang nk dukung lagi..
alamat tercabut heel tu kot...hiks...
tp walau camana pon saya tetap nak cari kasut ade heel gal..tp idakler tinggi bangat..
huhuhu....

Lagi satu duet raya lom tukar lagi...huwaaa..Jumaat ni baru nak p tukar...agak2 ada lagi ke haa...
kalau x der saya guna duit syilling je lah..boleh gitew??..huhuhu..x banyak pon nak tukarnye...takat bagi anak sedara seramai 10 orang + adik ipar sorang...tu jerk...

Kuih raya plak wat masa ni cam kekurangan jerk...abah siap cakap klu x der kek macam x meriah lak raya..hehe..abah request kek ler plok...tapi saya ade order kek lapis dari indonesia..hahaa...jauh wooo...tapi x tau bleh dapat ke x...

Bila dah nak raya ni kan, pergi keje pon x der mood tau...dok menghitung hari jerk kt opis nih...
Skang ni tetiap malam lepas anak saya dah tidor saya pon mule lah buat projek...
Projek mengemas rumah...punggah sume barang2..mana x pakai campak dalam tong sampah...hehehe...

Hujung minggu ni plan nak lap cermin tingkap, nak kemas bilik, nak pasang langsir...nak letak kuih dalam balang..uppsss..ni lambat lagi erk..hehhe...

Tapi yang sedihnye malam raya tahun ni x meriah tau...sad
sebab abang saya kt perak x dapat balik..raya pertama kene kerja..kate polis kan..so kenalah jalankan tanggungjawabnye...Rumah saya akan ramai pada raya kedua dan ketiga...yahooo...

p/s : x sabar nak raya okey..haha...mrgreen

No comments: