Monday, November 17, 2008

Majlis Pertunangan Zetty & Azuan 16.11.08

Semalam majlis pertunangan my kazen. Dapat orang dekat jek..hehe..jimat kos..huhuhu
Majlis berlangsung lepas zohor. Penat beb..Memang lah saya x menolong sangat kan..tp si Qaisz meragam. Asik nk berjalan je kt luar rumah. Dah le panas. hehe. Nak tak nak ikutkan je lah ragam dia..Dari dia dok merengek jek. Dia nak tidur tapi x biasa kt umah orang kan. So, saya buai dia sambil dokong le..hehe..seb baik dia tidur. Sempat gak saya makan ngan snap2 gambar..hihihi...

So, saya nak ucap kan Selamat bertunang pada Zetty dan Azuan. Semoga berkekalang hingga ke jinjang pelamin.
Moh layan gambar..

Kekdahnye, sedara belah lelaki ni cikgu saya masa saya form 1&2..hehehe
Cikgu Aziz..dia yang tangkap gambar tuk belah lelaki..
"Cikgu, kenal saya lagi ek"..hehehe...

Ni ler sepupu saya tuh. Masa ni ngah pakai bulu mata..tu yang pejam je tuh..


Ha..dah siap pon...

Posing ngan kazen..hehe

Ni lak kakak si Zetty ni.. Udah kene langkah dah..oiii farah..cepat2 ler kawen..hehee


Rombongan family Azuan pon dah sampai..10 kereta..ramai tau.. sampai x muat umah..hehehe


"Assalamualaikum!!"... hehehe..
"Wa'alaikumussalam..masuk ler"...hiks


Perbincangan antara wakil perempuan dan wakil dari belah lelaki..

Ni lak nenek mertua zetty..Tengah sarungkan cincin tunang..

Salam ngan bakal nenek mertua..hehehe


Mmmuaahh dari bakal nenek merua...hehe

"Ah..lege den..selesai sudah"...muahahaha


Hantaran dari belah lelaki..26 dulang kot..




Hantaran belah perempuan..23 dulang...hehe..

5 comments:

Sue@MamaMaryam said...

mak oii byk nya hantaran sampai 23 dulang....

TuN TeJa said...

hui...banyaknya hantaran....
heee~~~
susah btol yer bwk baby g majlis..kui3..

lily lotus said...

ni baru bertunang..nikah sok lg gempak naa..

~Eila @ Along~ said...

wah..br bertunang nak meriah cam nikah..ape yg byk sgt hantaran sampai 23 dulang tu..isk..isk..macam2 dpt nih..

* ayu * said...

26 VS 23 dulang??!!! wow!!!
ni br tunang...

pergghh.. cayalah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...