Monday, November 10, 2008

Stok Baju Raya 2009

Tajuk x bleh blah betul kann..
baru je habis raya..tapi saya dah pon start beli kain raya tahun depan...bukan per..x nak jadi cam raya tahun ni..sumer bli last minit.. masalah betul..
so tahun depannye saya da start bli skit2...

Beli hat murah2 je..Tak nak bali memahal..nanti nyesal..hiks..
Baju kebaya ni kakak ipar saya bagi..ole2 sempena dia pergi bercuti sefamily kat Indonesia..
da lama wooo tingin nak bli baju ni...sebenarnye saya nk kirim ngan kakak ipar.. mintak tlg dia carik kan kat sana.. bile dia smpi sana tetiba dia sms saya..nak kaler apa..saya ckp ler pape jek..janji terang2 kan kalernye...



So ari tuh dia dtg umah saya..dia bawak kain kebaya ni..suke bangat..bile tanya berapa?..kak ipar saya cakap x per lah...dia bagi je...ole2 katenye...muahahaha...sangat sukaaaa...
Malam tadi hubby tye, bile saya nk buat kebaya ni..
Saya cakap x nak buat skarang..Nak simpan buat raya..huhuhu...

Baju Purple ni lak saya beli ngan orang yang datang2 umah tu..RM35 hengget jerk..
X kisah ler kain ni dah kuar lama kan..tapi saya suke kalernye...
Baju ni lak x tau nk buat baju pesen apa...blom dipikarkan lagi...hiks....


2 comments:

ijan@2 aka ummihakimi said...

aku nak yang hat kebaya oren tue!!!!
geget jari aku tengok!!

* ayu * said...

tabik tabik tabik!!!
ni yg buat ayu nak g beli kain gak lah!
hiks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...