Friday, November 7, 2008

Sarapan kat Restoren Subaidah

Malam tadi tetiba hubby cakap sok gerak awal. Pestu tanya kt dia kenapa lak nk gerak awal.
Hubby cakap nak sarapan kt kedai..muahahaha...bukan senang nk dengar hubby cakap cm ni..huhuh..tp saya buat x reti jerk masa tuh..dalam hati happy giler..
da lama pas tu baru saya tanya nak gerak g kerja kul bape..hahaha...hubby cakap kul bape2 lah...

Dah tu plak pagi tadi hubby saya cakap x jadi nak sapan kt kedai..dia suwoh tapau lak..apa barang tapau kan..orang dah cun2 pg ni nak tapau2 lak..muahahaha..keji tul aku nih!!
lepas je hubby cakap cm tu saya pon buat muncung cencorot..tp x sama tau..saya cun skit dari cencorot ~ x nak ngalah tuh..

Ok...sampai je depan restoren subaidah hubby pon benti..hahaha...lupe nk g tau..opis saya dekat ngan Subaidah ni..tp jarang sgt makan kt situ..mahal ler..

Saya order roti telur ngan teh tarik.. Ni sebab smlm tgk blog Kak VP lah ni..Tgk dia sapan roti canai ngan teh tarik..terus saya ngidam..haha...
Hubby lak order roti canai biasa ngan teh tarik gakk..yammy..setapppppppnye...

memula snap gmbr sendirik dulu erk..hahaha


pestu curik2 amik gmbr ni..hahaha....cam hape...


ni hubby.. bakal penulis cerpen..hiks


teh tarik siappp!!!


Nak..tgk buih2 teh ni...sedap tau.

Roti kosong tuk hubby..


Roti telur tuk saya..

Set sarapan saya..


Tuan punya blog pon nk enterprem gak erk...

Da sampai opis pon..Kenyang sudahhh..

2 comments:

Ayong said...

ohh dah lama pulak tak pekena roti canai!

* ayu * said...

oh! terliur!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...