Friday, November 7, 2008

Amik barang kat umah Cik Farah...heheh

Malam tadi ajak hubby g umah kezen saya..Farah..
sebab kezen saya lagi satu si ijan tu ade poskan barang kar farah..
biasalah..farah memang menjadi orang perantaraan antara saya ngan ijan..huhuhu...
ijan ngan farah satu opis..umah saya lak dekat ngan farah..so dengan rasminya saya lantik farah menjadi orang perantaraan...hahaha...jangan marah ek farah...

ala..saya order majun ngan ijan ni..dah setahun saya makan majun tuk family planing. Ni pon di syorkan oleh ijan..Alhamdulillah ok sampai skang.
bagus tau majun ni..haa..namanye Majun Anggun Bistari beli kat WMC jek..

Pestu saya kirim ngan ijan krim muke Temulawak. Sebab tgk muke dia putih je kan. Dia cakap dia pakai temulawak. Saya pon apa lagi ler...Beli kat dia jugak...Nak try pakai...hehehe
kalau ok ngan muka saya mmg saya teruskan ler smpi bila..sbb murah kan..bleh jimat skit..lalalalaaaa..



Dalam bungkusan tu plak ada kain berwarna ijau.. rupanya dia bagi skirt labuh kat saya..sbb dia dah x muat..x muat sbb dulu dia berisi skang ni dia dah selim melim..dia ckp dia pki skirt tu terus londeh..haha..tu yg dia bg saya..seb baik muat2..cuma kene kuruskan skit ler badan saya ni..nk bagi ok..hahaha...orang lain kawen badan makin gumuks..tp ijan ni lepas kawen makin selim...adoiii..jeles nih...



Terima kasih ye jan...

2 comments:

ijan@2 aka ummihakimi said...

woi..enterprem kat blog..segan seh.... rupernyer ade entry tuk aku.....terharu beb...

* ayu * said...

temu lawak mg bagus..
ayu pun pakai temu lawak gaks..
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...