Thursday, November 6, 2008

Tukar susu Qaisz..

Hari selasa malam rabu saya ajak hubby saya pergi tukar susu anak saya kat kedai ubat cina tuh..sbb sebelom ni mmg saya beli kat situ...masa beli bulan lepas susu Dutch Lady Langkah 2..saya beli 3 tin besar..tapi satu tin besar je habis guna...lg dua x guna pon sbb anak saya x leh minum dah susu tuh...

Ptg selasa tu balik kerja terus p kedai ubat tu..nk tanya dulu boleh tukar ke x kan..
skali auntie tu kata boleh..huhuhu..seb baik..klu x bazir saja..
so mlm tu kami pon pergi lah kedai tuh..carik susu dalam tin tp nan ado..
yang ado hat refill nye tuh...bantai jer lah kan...amik skali 2 pack..senang skit..
auntie tu pon kira2 ler balik .. siap ada balance tu... selepas di tolak, campur, bahagi sumer..dia bagi saya RM29 hengget...huhuhu...

x sia2 p tukar susu tu kan...

4 comments:

Sue@MamaMaryam said...

salam.. hi thanks sudi link kan akak :)

sama la km pun br tukar susu maryam.. al-hamdulillah nampak dia serasi ngan susu baru ni...

* ayu * said...

bagus la tanya...kan dh untung... sapa nak kasi rm29 kan???

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

sue,
tu lah kan...kadang2 ade yang sesuai..kadang2 x de..

ayu,
tu lah...hehehe

eza said...

hisss...ko ni kan dari dulu lagi aku dengan asyik tukar susu....bila la keadaan ni akan berakhir.....sian qais....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...