Thursday, November 6, 2008

Bag Idaman Kalbu

Dalam bungkusannye...

hahaha...tajuk entry x bleh blah ok...

Ok x bag ni...dah lama ngidam bag cm ni tau..senang nk sumbat segala mak nenek barang dalam ni...
ye laa..da ade anak ni x kan nk bawak 2 handbag kot..so bli bag cam gini senang kan..bleh letak botol susum, pampers, baju, wallet, handphone, brg make up..erkk..lagi apa ek nk letak..huhuhu..
jenuh pikir byk kali pasal nk beli bag ni..
bag ni saya beli kat Syana's Gallery tau..memacam design ada..
korang clik le kt situ ek.. harga pon berpatutan...wallet pon ada tau..
cantek2 belaka...

Masa bag ni sampai kt opis kan..saya terkejut tau sbb x sangka bag ni dah ade depan mata..seyes lawa giler tau bile tgk live..pestu bukak bag ni tgk ade perfume mini...comel jek..dalam hati saya bile plak saya order perfume..cepat2 saya call syana..g tau dia yang bag dah sampai..pestu tye dia kenapa ada perfume..rupe2 nye dia bagi free..bagus lah syana ni..terima kasihlah banyak2..semoga bisness syana ni semakin maju dan mantap...hiks...saya beli tau syana..

opsss...lupe nk g tau semua..saya beli ni secara kutu tau..bukan cash..klu cash pon saya x mampu walaupon hanya RM65 jek..huhu..tp dari bulan ke bulan asik tgk2 je bag ni..makin lama x bleh tahan le..terus g tau syana..suruh dia carik beg yang cm gini..pestu murah skit..dia pon dengan baik hatinye g tlg carikkan..akhirnya dapat gak bag ni..sekali lagi terima aksih dari saya ye syana..

ha...ni lah bag nye...


Dapat perfume COCO..wangi tau..hiks


Ni muke happy da dapat bag...

8 comments:

* ayu * said...

bestnya!!!!!!!!!!!!

Sue@MamaMaryam said...

syoknya..leh men kutu eh.. cam besh jek..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ayu..
apa yang best...hehehe


sue,
g ler kedai syana tuh..macam2 ado...

syana said...

kekeeke..
malu sye..
tq la ye promote kn..
meh le member2 join kutu

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

syana..
apa lak nk dimalukan..
hehehe...

~Eila @ Along~ said...

wah fieza..
lawa beg ni..mmg sesuai la nak bawa brg2 baby..sebab besar kan...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

eila,
tu ler kan..senang nak isi pape lam tu..
xyah nk bawak beg banyak2

eza said...

fiza cantik beg nih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...