Wednesday, December 10, 2008

Jalan-jalan ke Alam Sentral

Hari sabtu saya x kerja..member lak plan nak ajak saya ke Alam Sentral ngan PKNS..
Tapi kene tunggu dia balik keje..kami gerak dalam pukul 5.30 petang..
Saya g jalan bawak anak tau...syarat dari hubby..
lalalalala.......

Sampai sana Qaisz nak jalan sendiri.. tapi bile nampak anak patung yang pakai baju tuh dia terus benti..takut..hahaha...
Pestu nak naik kete mainan yang ade lagu2 tuh..ala..yang kene masukkan syilling tuh..tapi nak syilling 50sen sekeping..saya x der 50 sen sekeping..nak pujuk dia punya pasal..saya naikkan je lah dia kat kereta tuh...

Kawan saya ni nak carik tudung..tapi kat situ x jumpa pon tudung yang dia berkenan..Kitorang pon terjah PKNS lak..seb baik jumpa..huhu..lepas tu g makan McD.. kawan saya blanje..hahaha..tenkiu2...

Konon2nye nak g SACC..tapi si Qaisz da ngamuk2..nak tidooo...kami pon balik ler...

Seperti biasa ler..gambar pon x byk... lupe ler nk snap..huhuhu...

1 comment:

Amiha Ayu said...

Qaisz layan F1 ooo...