Thursday, January 22, 2009

Sedih.......................

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
Camane nih..rolleyes
Planku jadi ke tak jadi ni...
Adoiiiiiiii...
Plan ahad ni nak ke Bagan Lalang ler kononnye...
Tapi kete lak rosak..lepas tuh masalah utama adalah
BELOM GAJIIIIIII!!!!!!...
hengat nak raya cina ni gaji awal le kan...alih2 sama jugak cam biasa..
28hb...
so skang ni tgh tggu gaji cik abangku...
harap2 esok atau sabtu somi saya dapat gaji ler....
bukan apa..abah saya dah eksited nak ke sana..siap plan nk pakai baju apa tuh..
tak keisan ke klu x jadi pergi bagan..
da ler ni kali pertama berkelah reramai cm ni....

"Ya Allah Ya Tuhanku...sesungguhnya aku hanya merancang...Tapi Engkau yang menentukan..
Mudah2an dapat ler kami pergi berkelah bersama kedua ibu bapaku.. Amin"

Korang pon tolong doakan erk supaya dapat gaji sok atau lusa...huwaaaaaaaa.....
sedih....sedih..sedih.....sadsad

4 comments:

Wawa_Nadwa said...

biase la kete ni tak tentu nk buat hal.

=)

helena's said...

ehehe..sy doakan yer semoge encerpelai dapat gaji,,aminnn,hik sakit perut ni..waaaa

honeysour's blog said...

ala fiza...

sabar ek...

hepi2 selalu..:)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

wawa,
tu ler kan..
klu nk buat hal x kira masa ek..
huhuhu

helena,
aminn.....hikss..
sakit peyut ek..p ler klinik..

ana,.
tgh sabar menanti ler ni..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...