Tuesday, March 31, 2009

Tag dari Syana...

TAG tentang BLOG
1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

My happy Family
saje jek...lagipon
kebanyakannye cerita pasal family saya...


2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://fiezzamy.blogspot.com/
antara gabungan nama saya ngan hubby..

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

hahaha...bedal jek..klu ade mood baru buat..klu x der...pepaham jelah


4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

ish...x pernah lagi...banyak woo kenangan dalam blog ni..


5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

syana. saya mula kenal dia masa nak bali bag kat kedai online dia ler...

syana memang sekepala ngan saya...badan je lain2..hahaha... eh..cam salah jawab soklan jek..

Blog syana best sebab banyak gambo makanan..hahahhaa....ade je entry yang dia nak updatekan...x cam saya ni..hiks...


6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.

eila
mala
kak eza
ijan
ms helena