Thursday, April 2, 2009

Tag lagiiiiiiiiiiiiiii...

Syana tag saya lagi... hihi...bagus2..saya suke nak buat tag ni..
nak2 senang plak tu kan...huhuhu
hikss..lawak2..
apa yg lawak??.. pagi tadi tggu si syana online ym..tapi da kul bape pon dia x online..
saya sangat tak sabar..maka dengan kali pertamanye saya call enpon dan bercakap ngan dia...
huhuhu..
lama tau baru dia jawab...suara dia pon cam pelik je..yelah..tetiba je saya terus cakap "Assalamualaikum syana... ko tak reti2 nk online ke??"..hahaha
dah ler tak kenal diri tetiba main cakap jerk..hahhaa..
lepas tu baru le kenalkan diri..tetiba dia gelak..dia cakap 1st time dengar suara...hiks
seb baik tak dajalkan dia pepagi ni..nak je buat panggilan hangit..tapi kesian lak..hihihi...

ok2..saya jawab tag dia ni:-

1.Letakkan gambar profile anda





2. Terangkan apa maksud gambar itu?

maksud erk??..maksudnye saya dah ada suami dan dah ada anak ler...


3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?

sebab gambar ni satu2nya gambar kami bertiga yang elok..yang lain tu tak menjadik... nak2 plak ktorang sumer pakai baju merah...hihi



4. Tag 5 lagi blogger

~ mala

~ kak eza

~ ms wawa



pestu dapat award lak dari syana...time kasih erk...
aku pon suke baca blog ko...
mmmuaahhh...sayang ko...


2 comments:

SyaNa said...

hahhaa..tu la ttibe pagi2 call..mmg aku ingat bank call mintak utang..tu yg lmbt jawab tu..
dok pk aku da byr kete ke blom??? rse da byr..kekekeke
*sayang ko jugak :D

M@L@ said...

saje masuk tgk kena lg tag dgn ko...tp.... dpt tag jer ker award tu tak bg ker???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...