Thursday, April 9, 2009

Camne erk?? ade idea x?

dah sebulan kot cam ni...
cam ni cam ne tuh??
hhahaha...

dah sebulan saya ngan Qaisz tidur kt ruang tamu...
adoiilaaa..
kesian En somi tidur kt bilik sorang2..
selalu camane tau..
dalam kul 11 malam tu bila saya da siap2 kemas sumer..
saya angkat Qaisz yg tgh tidur kt ruang tamu tu bawak masuk bilik...
pestu ktorang tidur cam biasa ler..
tapi kul 4-5 pagi dia nanges..
ajak tidur kt ruang tamu gak..ini masa bebaru dia cm ni..
skang ni semenjak demam, makin awal plak dia ajak tdo luar..
cam malam tadi tuh dalam kul 12 malam dia da ajak dah...
kenapa erk??

adakah dia x selesa?
adakah sebab katil dia kecik? (dia tidur kat katil baby..tapi hat besi ler)
adakah sebab dia rasa cam terpisah dari saya?? yelaa sebab dia kt katil sendiri..saya ngan suami lak kt katil ktorang..
adakah bilik tu ada "sesuatu"..jeng..jeng...jeng..

ok tak kalau saya bukak katil saya tu?? buang katil..just tido kat tilam jek..ala2 jepuns kan
pestu katil Qaisz pon keluarkan...amik tilam bujang..buat tidur Qaisz..
jadinye semua tidor kat bawah le.. ok tak??

nak belikan katil bujang tuk Qaisz tapi tak mampu ler nak bayo cash..
nak utang plak.. ishh..x moh ler...saya x mau tambah utang lagi...beban wooo..

so, camane erk kawan2...
yelaa..x kan saya n anak nk tdo luar smpi bila2 kan..
nanti bila adik badik yg lain datang apa plak derang kate..

dan yg paling utamanye adalah...







camane



nak



bermanja2



ngan En suami




kalau asik



tdo luar..




auuuwwww!!! redface

6 comments:

*shay* said...

panas kot tidor dalam bilik tu, tu yang dia ajak tidur luar...

Mamamanja said...

atas katil ber3 x muat ker???
MM kengkadang sampai ber4 bila si kakak xnak masuk bilik dia

~Eila @ Along~ said...

huhuhu..suh je hubby tdo luar sekali..kalo tak pun..kalo terjaga tgh malam..p le masuk bilik kejap..hehehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

shay,
rasa x panas sgt..sbb kipas mmg kene kt dia..hiks..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

mamamanja,
x muat ler..katil kami kecik..
memasing nak kongkeq sesorang..hahaa

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

eila,
hiks..x der nye huby nk tdo luar..
nak masuk bilik time terjaga..kesian Qaisz tggl sorang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...