Wednesday, April 8, 2009

Semalam Emergency Leave

Semalam saya x keje.. emergency leave..
Qaisz tak baik demam lagi.. sebenarnye tak larat nak pergi keje pon iye gak..
ngantuk giler.. malam tak bleh nak tidur..Qaisz meragam..dia tidur pon kejap2 jek..
panasnye x kebah.. saya rasa kepala dia panas sangat..tapi time tidur dia menggigil2...
tu yang setiap berapa jam dia nangis jek.. saya sampai tidur sambil duduk..sebabnye asal saya baring jek dia nangis.. huhu..ngan mak n abah saya pon terjaga sekali.. derang risau kan cucunya..
memula dalam kul 7 tuh saya cadang nak g keje gak sebab ada keje yg x setel..
tapi x larat ler..pestu abah saya lak kene g klinik nk check up darah tinggi..kesian lak mak saya nanti.. tu yang x jadi g keje.. Alhamdulillah semalam dah sihat sikit.. malam tadi pon Qaisz tidur ok jerk.. tapi still ada meragam skit2.. takpe..jaga anak sakit ni besar ganjarannye kan..lol

6 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

moga qaisz cpt sembuh k ;-)

helena's said...

sian qaisz..cepat sembuh ye sayang,,

SyaNa said...

sabar la yang
ade ape2 story2 kt aku tau

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana,
thanks diana...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ms hel,
baikkk auntie..hihi

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

syana,
hihihi...sure aku citer kt ko punya..
hiks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...