Thursday, May 28, 2009

Tak jadi kot??

Ingat tak entry pasal nak pergi picnic ngan family En Cerpelai tuh??..
Nampak gayanya x jadi kot...sebab bapak mertuaku bizi bangat....
nan ado masa katanya...ermm..tak pe lah...
(dalam hati da sedih giler tak dapat mandi air terjun..huhuhu)

Nak buat camane kan...memasing ada hal...nampak gayanye suara hatiku ini tidak dilayan sama sekali...hahaha....buat penat je ko plan fieza oiiii....ko berangan je lah yang ko tgh mandi air terjun sambil mendengar derusan ombak menghempas pantai..upss..apa daa pantai plak!!!
Niat patik tersangatlah baik...nak menghiburkan hati kamu, kamu dan kamu...
nak bagi merapatkan lagi hubungan kekeluargaan antara kita, kita dan kita.....
But..it's ok.....never mind...

"En Cerpelaiiiiii.....sila tepon En Anip...ajak ler demo2 tuh...!!!"
huwaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Entah le..tak tahu kenapa saya beriya2 sangat nak ke sana...adakah sebab saya ni kaki jalan??
nak berjalan punya pasal ye tak??? (bak kata en cerpelai le ni)

Ala.....memang betul pon...yelaa...ngaku yang saya ni kaki jalan...kan jonet kan??...
Jenis tak reti nak duduk rumah...ade je plan yg bermain di akal fikiranku ni..
paling dekat pon dapa pergi kedai depan umah jadi le...tak pon bawak Qaisz g umah kakak saya naik motor..pusing2..sambil menghirup asap kenderaan..Erkk!!!

Ok2..da lari toping...eh..topik....

ItusahajelaporandarisayaBiniEn.Cerpelaia.k.a.fiezzzzzaaaaaaaahuttttttt...

Nampaktaksayatghmandikatsituuuuu??..hahaha

2 comments:

SyaNa said...

hahhaaa
sabar la ye biniencerpelai

ijan@2 aka ummihakimi said...

ko x mo ajak aku ker??????

tpi aku x mo ikut pon
hahahahahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...