Friday, May 29, 2009

Tukar Plan

Setelah saya pk pk punya pk....Tak jadi le p air terjun tu..dah takde mood..hiks..
saya tukar plan...tengok wayang ngan hubby jek sempena nyambut anniberseri ke 4 kami pada 5hb 6 ni...pestu g makan2 jek...

Qaisz??...hehe..duk umah ngan nenek...ibu ngan ayah nak dating jap...boleh kan??
Tadi baru pas tepon mak saya..cakap ngan Qaisz...ni dialog nye

Qaisz : Ibu, ni atok beli jajan ni..atok beli...
Ibu : Ye ke...adik dah makan ke jajan tuh
Qaisz : dah...
Ibu : dah mandi ke belom?
Qaisx : dah...ok..babaiii...

hahaha..sabo je lah..tetiba babai jek...hiks...suka sangat..slalu dia x nak bercakap klu saya tepon dia..hari nk bercakap plak..bagus2..anak ibu da besar..ada harapan jadi abang ni..upsss!!! tetiba je erk...

Citer pasal anniversary, hari tu awal2 dah bagi En Cerpelai kasut...yelaa..kesian kat dia..kasut kerja dah lunyai...tapak dah nk tercabut..tu yang belikan kasut tuh...
hihi...

ok ler...takde ayat da ni...

P/s : uols...ok tak kalau saya buat entry pasal saya n En cerpelai..ala..citer pasal mula2 kenal..
ada yg nak baca tak??..sempena annibeseri kami...

hahaha

5 comments:

~Atie+Farid~ said...

ctela....nak tau gak detik2 perkenalan....

SyaNa said...

mau..mau..story plsssss

:)

yantie said...

cite la mesti best nak bace =)

helena's said...

nakla!cite2!suke nak tau ne!hehe

~Eila @ Along~ said...

fieza...lama tak jenguk sini..sori bz sikit..neway citer je pasal perkenalan tu..syok gak nak tau..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...