Monday, June 22, 2009

Anak buahku bersukan

Hari Sabtu lepas hubby balik keje, saya dah siap2kan Qaisz..nak pergi tengok sepupu Qaisz sukan tadika..kononnya nak pergi berdua je lah naik motor..nak ajak hubby takut dia penat plak..so, masa suruh Qaisz salam hubby tuh, tetiba hubby hulurkan kunci kereta..adeh...apa hal plak nk suruh saya bawak kereta..mana lah reti..huhu..pestu hubby cakap "start enjin kereta"..dah tau ler klu hubby cakap cm tu..maknyanye dia nk bawak kami ler tuh..

Sepupu Qaisz ni pompuan..umur baru lima tahun..dulu dia rapat ngan saya..bleh katakan tiap2 ujung minggu mesti saya akan amik dia bawak balik umah...sampi lah saya peknen 9 bulan pon dia dok melekat je ngan saya...tapi bila dah bersalin, anak buah saya dah mula jeles kot..saya lak kurang layan dia sangat..sbb Qaisz ni pon kuat cemburu bila tgk saya lebih2 ngan budak2 lain..huhuhu...camane nk ada adik ni...

Sampai kat padang, Qaisz da suka2 sebab ramai budak2 kan..time ktorang sokong Si Nana (nama anak buah saya ler ni) tu dia pon ikuit gak jerit2..."merah..cepat merah...nana cepat2.."hahaha..suke lak saya tgk...

Penyokong Utama..hehehe

Bersiap sedia ye!!

Acara Bawak Bom Air..

Nana...No 6 dari depan

Muka cuak je si Nana ni

Ni lak acara bawak dulang air..

1 comment:

ijan@2 aka ummihakimi said...

hana bersukan.. ala comelnyer...

Qais sebagai per??
pom-pom boy ker?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...