Thursday, June 4, 2009

Tak Sabar Nak Tunggu Petang

Bila nak kul 6.00 pm ni..lama nye..hiks...
Da tak sabar da ni...
sebab nk g Jusco ngan En Cerpelai..
nak nyambut anibeseri ngan nak beli baju raya tuk Qaisz....
Sebabkan ada ler orang tu cakap nak ajak tgk wayang..hahahhaa
nak tuntut ke tak?? hihi....

Saje nak carik baju raya Qaisz awal2 ni..
kang bulan puasa tak der lah nak nyelit2 kan..sure ramai orang punya..
Biasalah..kan ramai yg suke soping last minit...kompom2 ramai orang time bulan puasa ni...
bukan eksited nak raya ye...tapi nak membajet..hahaha..
bile semua dah beli, bleh bajet tuk kuih raya, upah jahit baju, dan lain2 ler...

Hmmm....itu je nak cakap...

6 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wahhhhh besttt selamat bersopping & dating ;-)

ai said...

TUNTUT!!! TUNTUT!!! :P

selamat bersopin + tengok wayanggggggggg....

Dj Epoi said...

Siap ler....kou malam nih ..Cik Cerpelai owhhhhhh!!!!!

Banyak 2 ler kau hentam.....Kopi Jantan heheheehehehhe.....

Larikkkkkssssssss!!!!!

SyaNa said...

jeles oh ko nk tgk wayang..
aku nk gi tgk wayang gak..huhu

eza said...

harus gi tengok wayang....
nanti kasi tau ek apa yang offer kat jj...

helena's said...

tgk cite ape?terminator best!

kak nape entry baru tu tak dpt tgk?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...