Thursday, July 2, 2009

Kek Cekelat My Resipi

Semalam belek telek My Resepi tu...
sebab tangan gatal nk masak sesuatu malam semalam...
last2 jumpa resipi kek coklat yg tak guna butter..
memandangkan Qaisz ni suka sangat makan kek cekelat,
saya pon amik ler resepi tu..
balik umah terus buat..
tapi agak keras skit..
maybe masa pukul tu tak lama kot..
tak pe..
"try n error"
tapi sangat sedap...hahaha
matilaaa puji diri sendiri..

korang... Qaisz ni gigi dia belah atas ada 3 batang rosak a.k.a rongak.. kekadang time tidor bile dia isap susu mesti berdarah.. kenapa erk.. kene bawak p klinik gigi ke tak?? klu bawak kang, buatnye doktor tu cabut gigi dia, tak meraung ke?? perlukan pendapat korang ye...



hahaha..lawakan dulang kek tuh..hiks.. tak tau nk bubuh mana... konon2 nak letak cream..skali cream tu tak jadi buat.. terus ngaappp jek..




kek ni guna susu coklat.. syedappp... tapi rasa cm terlebih bakar jek...huhu

Align CenterIni budak tengah mamam kek cekelat..

Ibu : "Dik..sape buat kek??"
Qaisz : "Ibu buatlaaa.."
Ibu : "Sedap tak??"
Qaisz : "sedapnyeee.."

Budak tak pandai menipu lagi kannn??
lariksssssssssss....

5 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah rajinnya membaking kek .. bagus..bagus .. ramai tukang habiskan tue ;-)

ijan@2 aka ummihakimi said...

weih..ko buat atau mak ko nie???
baik ko g tau....

pestu da buat.. bukan nak sedekah kt sedara ko nie...sampai ati ko..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana,
hehehe...penyakit rajin dari ijan dah serang badan ku..
tu sebab ler..hahaha

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ijan,
aku ler buat...ciss ko..
asik ko je tunjuk masakan ko..
aku pon tingin gak..wekeke..
aku da pos ler kueh tu..
tak dapat ek??

SyaNa said...

wahhh..menjadi ye kek ko

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...