Tuesday, February 23, 2010

Aku Tensen!!

Pada ketika ini, saat ini dan detik ini aku amatlah tertekan sangat2...
mungkin semua ini salah aku...sebab aku..berpunca dari aku..dan semuanya aku yang salah...

Hmmm....ada orang cakap anak bongsu ni best...mintak apa semuanya dapat...itu betul lah masa kecik2..tp tak semuanya yg aku boleh dapat..

Bongsu bagi aku amatlah berat tanggungjawabnya...kalah anak sulong...selain daripada memikul tanggungjawab sebagai isteri dan ibu, aku jugak ada tanggungjawab lain...Aku khuatir kalau-kalau aku tak dapat memikul tanggungjawab ni...

Sukar untuk aku ceritakan segalanya disini...kerana ia membabitkan banyak pihak..terutama keluarga aku... AKu tulis ni pon sekadar nak meluahkan perasaan aku sahaja...Berkali2 air mataku ini bercucuran lalu membasahi pipi..(tersastera la pulak)

Cuma aku nak cakap, kalau aku banyak duit.....benda ni tak kan jadi...

Apa2 pon aku kene pikul jugak tanggungjawab aku ni..Aku takkan jadikan ianya sebagai beban...Aku jugak cuba tak akan bebankan mana2 pihak...biarlah aku tak makan sekalipon..janji semua orang puas hati...

Sekian.....

2 comments:

A.I said...

ayoyo..nape pulak ni :(

sabo bebanyak k..

Manja Raja Iza said...

life akak ni lebih kurang life saya je la...sama la keadaan kite..bnyk2 la bersabar yek..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...