Thursday, February 25, 2010

Makan ABC time panas2 mmg syookkkk

Malam tadi en cerpelai nak keluar ke kedai jap...
mula2 eksen tak mau ikut..skali si qaisz lak dia nak ikut..maka aku pon sarung je tudung..
lepas tu aku tingat mak aku ada cakap yg dia tingin nk makan ABC..
aku suruh en cerpelai orderkan ABC 3 bungkus..tapao saje..

Pestu bleh lak en cerpelai beli nasi lemak...dah la aku tgk diet..maka aku tgk je laa en cerp makan itu nasi lemak..tp aku mintak skit telur goreng...hehee..

Malam tadi cam panas je kan..makan ABC mmg syoook giler..hehehe...sedap sehingga menjilat kepala sendiri....

p/s : korang2...ada beli APO? baru tak..hahaha..muka aku ada terselit dalam tuh...merasa mak glem sekejap...aku kan gilerrr glemerrr....kahkahkah





3 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahhhhhhhhhhhhhh terliurrrrrrrrrrrrr .. lama dah tak mkn abc nie rasanyer .. coz still pantang2 bab ais2 nieh ;-)

Manja Raja Iza said...

sodapnyee....abc kat ne ni kak?

eza said...

hahaha...dah tengok gambar ko tu.Ijan MMS kat aku walaupun dia kat sepital masa tu.tak puas tengok ler tru HP.Tak clear sgt gambar yg Ijan snap tu.Sis kasi taruk sini ler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...