Wednesday, May 19, 2010

Banyaknye sawang??

adoii...siap berkulat blog aku ni..
tp ada gak yg sudi masuk..terimakasih wahai blogger2...
kamu tetap blogger tegar..bagus..


cuma aku je ni..tak berapa nk tegar...
idea ilang...mood ntah kemana..barangkali kelauuutt kot..
hahaha....


dah bape hari ni jiwa aku rasa cam tak ok laa
ala2 gundah gulana...jap2 gundah gulana tu apa? hehe
rasa cam ntah pape..cam tu laa...
buat tu tak kene. buat ni tak kene. susah nk terangkan.


sakit hati kah aku ni?? atau hatiku disakiti..ceh!!
ataupon penyakit hati..hati oh hati mengapa kau begini ya
mau apa kauuu??
apa?? soping?? banyak cantekk...melalut sudahh!!


sakit jiwa ke aku? so mau carik ketenangan jiwa jap...
adoiiii....kenapa niii???


akhir kata dariku
"Maafkan aku dari hujung rambut sampai hujung kaki sekiranya aku ada buat silap ngan korang semua...kot2 lah aku salah cakap ke apa kan..aku hanya manusia biasa yang tak pernah lari dari membuat kesilapan..."

korang jangan cakap aku ni kurang tebiat lak ye...hehe...ok daaaa....Assalamualaikum

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...