Friday, June 11, 2010

Nasi Goreng Patayalaa sangat...

Malam tadi En Cerp mintak buat nasi goreng..mak terlebih rajin nyahhh..hiks
mak kasi Nasi Goreng Pataya kat en cerp...adoii...aku tengok telur melambak2 kat peti ais dok melambai2 suruh aku pecahkan dia..apa lagi..aku pon pecahkan lah dara dia..eh,eh.,,tersilap lak..wekeke


Mood rajin kalau datang buat apa pon jadik...tapi kalau mood malas yang datang..haaa hambek kau..nak bangun pon malas..Ya Rabbi...anak sapa laa tu...dushhh skitt kat dia...

Ececece....I luv U kooo....hahaa....



Cuba tengok Qaisz buat muka cam ni ikut perangai sapa?? hahaa..tiba2 je dia buat muka cm ni masa nk amik gambar dia...kiut laa tu kan...hiks...
perangai aku kah?? wakakaka

3 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kagummmmmmmmmmmmmmmmmm aku tgk NSP ko nieh ... posing qaisz tu sebijik cam maknya ;-)

Redbloodsnow said...

wahhh....rajin wooo masak nasi pataya tuh.zie tiap kali try buat, gerenti telur tuh x bungkus kemas taw..puiii

btw, suke ah tgk I luv u kat tuh. memberi ilham wat zie nih..hikss :P

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana,hahaha..aku tibai je tu..tak terel cm ko..ko lagi pandai masakk..hikss...


zie...lama zie tak jenguk blog akk nokss..hehhe

haihh..terlebih rajin tu zie..lg satu klu masak ni kene ada semagat baru laa menjadik...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...