Thursday, July 29, 2010

Musim demam kan??

Sekarang ni musim demam sedang melanda...nak kata demam bola, tak jugak..sebab da lama habis kan perlawanan bola tu...agaknye sebab cuaca lah kot ni..


Malam selasa hari tu tengah baru nak tidur2 ayam tetiba mak aku ketok pintu bilik aku sebab nak carik minyak yu yee...abah sakit kepala..pening sangat katanya...minyak yu yee ni abah aku memang suka sangat pakai..dia cakap serasi ngan dia..tapi dah kehabisan lak...sapu je laa ngan viks buat sementara...


Hari selasa aku pergi keje cam biasa laa..balik umah tengok abah aku cam lemah je aku terus ajak pergi klinik..bawak pergi klinik dan dah makan ubat baru laa segar sikit aku tengok...


Hari ni pulak aku masuk keje lambat sebab bawak Qaisz ke klinik..hehe..demam selsema..
Aku doakan abah aku dan Qaisz semoga cepat sihat dan cepat sembuh...amin...

1 comment:

atashinci_83 said...

Sme r demam gk.huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...