Wednesday, August 4, 2010

Majlis Hari Lahir Qaisz

Alahai..baru nak hapdet blog tuk minggu ni..wekeke


Ahad lepas ada buat makan2 skit tuk besday Qaisz..jemput jiran2 ngan sedara mara & kawan2 terdekat jek..huhuhu...sebenarnye besday Qaisz pada 11/hb 8 ni..tapi dah puasa kan..so, aku buat awal pada 1hb8 lepas...sekali ngan besday abah aku..hiks..


Alhamdulillah majlis berjalan ngan lancarnye...terima kasih banyak2 tuk akak2 aku, anak2 buah aku, kazen aku ngan makcik aku sebab meringankan tulang2 anda didapur..hahaha...Dan terima kasih kepada yang sudi hadir untuk memeriahkan lagi majlis tersebut...


Qaisz pon murah rezeki dia dapat banyak hadiah dan duit..terima kasih semua hehe..Ahad tu aku sampai tak sempat nak makan...bizi layan tetamu..tapi sangat2 best bila tgk ramai2 cm tu kat umah sendiri kan..puas hati..hiks..Qaisz lak masa tu sibuk main sampai tak ingat nk menyusu...hehe..good boy tul dia...beza sangat laa perangai dia masa 1st besday ngan 3rd besday ni..yelaa..nama pon 3rd besday kan..masa umur setahun tu dia meragam lagi..tp yang ni dia leka main..smpi orang tanya aku mana si Qaisz aku sendiri pon tak perasan dia ada kat mana..rupa2 nya kat depan omak eh yo...wakaka....


Hari isnin aku siap amik cuti ok..haruslahh kan..penat derrr ngemas umah..siap lenguh2 kaki..hiks.. nak tengok gambar ke?? ada 2 keping je ni..jadi laa buat intro dulu ek..gambar lelain cameraman tengah edit..haha..cameraman sape lagi ye tak?? kalau bukan en cerp kesayanganku..hahaha...nanti da siap aku upload ek..

Aku ngengada ok..buat kad jemputan cm ni..tp bukan aku yang buat laa..ni kawan aku punya kawan yg buat...mekasih kila n en biskut..hehehe..lariksssss


Cam susah je kan si Qaisz ni meniup belon...haha..siap berkerut2 muka dia..tp aku suka gambar ni..hiks..

Ni Rahil..bakal menantu aku..hahaha
ni anak kak ina yang aku pergi majlis hari lahir 2 minggu lepas tu...
kiut kan?? keletak ok dia ni..bestt..hikss

ok..sekian terima kasih..ini je gambar yang ada..haha..kang kalau gambar da siap korang jangan muntah darah plak..sebab banyak gilerrr..haha



2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

fieza mana gmbr lagieeeeeeeee ... tak puas nak tgk gmbr2 lagieeeeee ;-)

M@L@ said...

wah siap dah booking awal2 menantu...ehehhee..comei menantu ko fieza...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...