Saturday, August 14, 2010

Teka teki teka tekokkkk....ular mati?? hahahaha


Salam 4 Ramadhan semua..hari ni saya tak kerja tauu...ni adalah entry autopublish (adoiii..sejak bila lak si fieza ni mandai buat auto2 ni ye??) hehee..nanti korang boring lak tak tau nk buat apa kan..haa..kasi entry laa ni ===> chehhh..macam laa blog ko tuh ramai yang baca..hehe,..alah..ada aku kesahhh ke!!! lalala




Aku mau bagi korang teka ni...gambar kat atas nun cuba korang teka..aku bergambar ngan sape?


A) Aku bersama makcik2 aku
b) Aku bersama adik beradik aku
c) Aku bersama anak buah aku
d) Aku bersama kawan2 aku
e) Aku bersama selamanya


hahaa..teka tau..siapa jawab dengan betul aku bagi korang hadiah bintang..hiks..
bape bintang nak?? hehehe
tak laa..saje2 suka suki nyuruh korang main teka teki nih....sila la jawab ye...

2 comments:

TuN TeJa said...

jawabannya C.Bersama anak buah ngko...anak kepada kakak atau abang...betul kan...kan..kan..kan..hehehehehe..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

cian nye kite...akak sowang je yang jawab..nih yang sayang akak nih..haha

pandai sungguh akak menjawab soklan nih...ya betulll...100 markah tuk akak...hehehee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...