Friday, October 15, 2010

Majlis Bersanding Wawa & Edy 10.10.10

Ramai kan yang kawen pada tarikh ni..10.10.10..hmmm
tetiba teringatkan eksiden kt highway PLUS tu..Al-Fatihah untuk keluarga mangsa...


Pengantin bersanding awal..dalam kul 12.30pm kot...dah macam anak raja kawen da aku tengok derang ni..secocokkk gituu..cun melatopppsss nyahhh...hahhaa


Aku takde apa yang nak disponserkan..cuma kek tingkat sesajo...itu je yang maksu makpu nak oii...terima lah ye...maksu ikhlasss...hehehe



Ni tempat makan beradap pengantin..Nampak kek tu tak..kek tu laa yg aku sponser...hiksss



Ni laa abang aku yang sulung..dia ngan kakak ipar aku..
seronok derang dapat menantu...huhu


Serantinn...hehe..Edy & Wawa



Gambar yang ada cuma ini sajok...yang lain dalam camera en cerp..ada dekat 4000 keping yang nak kene pilih & edit..ni belum masuk belah lelaki kat batu pahat minggu ni lagi..hahaha..Selamat mengedit ye en cerp..


Kepada anak buahku..Selamat Pengantin Baru..Semoga kekal hinggah ke akhir hayat..jadilah sepasang suami isteri yang soleh dan solehah...serta rajin2 lah kedapur...hahaha..larikssssssss

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...