Tuesday, October 19, 2010

Ok ke tak ye??

Hihihihi...skip dulu citer pasal kawen2 ni ye..



Ni nak tye korang ni..ok ke tak watermark aku ni...haih tetiba lak datang rajin nak buat watermark ke trademark ke apantah namanye ni..tengok blogger lain ado aku pon nak jugakkkk...hikss. lagipon keje tengah elek ni...daripada duk busan2 aku buat laa mende ni..


ok ke tak ye?? (macam laa ada orang nak reply cakap ok ke tak..hahaha..)
sebab aku sendiri tak rajin nak komen2 kt blog orang..aku tau aku baca blog feberet2 aku...tapi teramatlah jarang nak tinggalkan jejak...ha..nanti aku citer blog feberet aku yang hari2 mesti aku nak tengok..huhuhu


Korang abaikan gambar tu ye...cuma tengok kat watermark jek..amacam?? ok tak?? hehehe

2 comments:

TuN TeJa said...

okeh cantekkkk...pasni pasti ada dimana² gmbo atau pon majalah ....hahahahahahahahaaa...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahaha....suka2 je akak nih...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...