Wednesday, October 20, 2010

Qaisz pon nak tunjuk skill jugak....

Ni lah namanye bapak borek anak rintik..kehkehkeh


Masa anak buah aku kawenkan en cerp yang jadi photographer dia kan. Maka, Qaisz pon sibuk mintak camera dia kat aku. Oh ye dia takde camera ye..camera dia tu maksudnya enpon aku laaa...huhu


Sekali aku tengok dia pergi ikut ayahnye snap gambo panten..Alahaiii Qaisz...kamu pon nak tunjuk skill ye...banyak pulak tu dia snap..tapi biasalah, ada yang jadi ada yang blur ada yang ntah pape..nama pon budak2 tul tak..



Petang ahad 10/10/10 tu ktorang outdoor kat Botanic jek. Cam biasa lah..Qaisz mintak enpon..dia nak snap gambo panten katanye..


Ni aku tunjuk gambo2 yang dia snap dan menjadik..tapi aku da edit skit2 ye..





2 comments:

ciK_SaLmaH said...

uish..ade talent tuu..cm org dewase amik je...

ciK_SaLmaH said...

uish..ade talent tuu..cm org dewase amik je...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...