Thursday, October 21, 2010

Dia tak sihat laa....

Haaa... siapa yang tak sihat tu ye??



Ni lah budak yang tak sihat tu...Kesian dia selsema..nak tidur pon susah. Tapi semalam petang dah bawak pergi klinik. Alhamdulillah lepas bagi ubat dia terus tertidur.


Padahal plan nak ke rumah mertua malam tuh..Dalam kul 8.30 malam tu aku kejutkan dia. Sebab dah berapa hari tak jenguk mertua..last jumpa masa Jumaat lepas..tu pon sebab derang ajak pergi karaoke kat jusco..ni nanti aku citer la ye..sebab gambar2 sume ada kt en cerp..jenuh aku mintak tapi tak dapat2..dia tengah bz skang nih.


Sampai je kat rumah mertua, yang ada mak ngan niena je. Ayah lom balik kerja lagi. Dalam kul 10 malam ayah balik kerja terus carik cucu dia. Sebab ayah tau Qaisz tak sihat. huhuhu. Elok jeee Qaisz ikut atoknye. Agaknye demam rindukan atok kot.
Selalu kalau atok bawak pergi kedai mesti dia nak aku ikut sekali. Tapi semalam dia ok jek..Bagus2..hehee.. atau pon sebab syokkk naik kereta atok. yelaa kereta atok ada tv. tu yang dia suka tuu..hiks..sebab leh tengok kartun kt dalam kereta...


Bila dah balik dari kedai atok pon naik atas nak mandi. Qaisz boleh pulak ajak aku naik atas nak tengok atoknye. Haihh..atok mandi le sayang. Nanti atok turun balik.Terus dia diam tengok tv.


Aku rasa ye la kot dia demam rindukan atoknye. huhuhu


Cepat sembuh ye sayang...Ibu ngan ayah sayangkan kamuuu...


Mmmuuuaahhh tuk qaisz ngan ayahnye jugakk...ahakkssss....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...