Tuesday, November 23, 2010

Biskut Lutut / Biskut Gundu / Roti Kok ....

Eh! Eh!... Blog sudah direnovate laaa..hehe..perasan tak??

Cantek tak?? (sila cakap cantekkk..klu tak aku merajuk...ada orang kesahh ke ko merajuk fieza?? .hehe)

Tadi sebelum lunch tiba2 teringat nak makan biskut gundu, kat umah biasa panggil biskut nih la..tapi ada jugak yang panggil biskut kepala lutut..eh! silap..biskut lutut daaa..hehe

Aku pon turun bawah opis carik biskut gundu ni tapi kat kedai yang aku pergi ni takde la pulak...yang ada cuma Roti Kok...tak syedapp ok..tak sama ngan biskut gundu..biskut gundu ni dia bulat cam kepala lutut gak laa..pestu bila cicah air dia still rangup2 gitu..


Roti Kok yang rasanye K.O..huhu

Cicah dengan air kopi susu cap Kapal Api...



Jemput makan ye..Bismillahirrahmanirrahim.....



Bila tak sedap aku bedal keropok ni pulak....kruk krak kruk krak bila makan...hehee






Alhamdulillah...kenyang jugak... hehe

5 comments:

TuN TeJa said...

kopok tu sedap ker?huhuhuuuuu..

cerpelai said...

Baik-baik dengan gambar nombor 3.. Zaman teknologi ni ada macam-macam syetan..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak tun - syedapppp bangat kak...hehehe..

en cerp - dah agak dah..hehe...da delete pn..huhuhu

ini blog ayin! said...

wah..kropok fevret tu!...

ini blog ayin! said...

wah..kropok fevret tu!...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...